Klacht: GEEN LEVERING

op 28 oktober 2011 over Sustilo in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb na 20 mailtjes NOG steeds de goodie bag niet ontvangen. jullie beloven van alles maar er gebeurt erg weinig. wel moet de klant direct bij bestelling betalen, maar we ontvangen het niet.
jullie zijn ook dramatisch bereikbaar!

Gewenste Oplossing:

geld terug of goodie bag alsnog leveren binnen 1 week!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sustilo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sustilo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sustilo

Heeft op 29 oktober 2011 om 07:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ,claudette janmaat deze order is al geruime tijd verstuurd. Ik kan hem ook traceren via de code welke je in je account kunt vinden. Wat mij wel opvalt is dat je hier een bijna gelijk email adres gebruikt enkel zit er hier een . tussen. Kan het zijn dat je via ons systeem deze punt bent vergeten? Wij zijn zeer eenvoudig bereikbaar via help@sustilo.nl of via chat ( blackberry) of via chat whatsapp. Ik zie in het systeem dat elke email is beantwoord. Ik zal de support afdeling contact op laten nemen. Het ziet er naar uit dat je pakje op het postkantoor ligt in afwachting tot het word opgehaald. Post NL doet normaal gesproken een briefje door de deur.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudet