Klacht: Liever Vinted!

Just2b op 04 juni 2024 over Online Betaalplatform in de categorie Betalingsdiensten

De transactie met kopersbescherming en verzendkosten verliep normaal totdat het pakket door DHL zonder uitleg noch briefje in de bus werd teruggestuurd naar de afzender. Dit direct doorgegeven aan het Onlinebetaalplatform en ze berichtte dat wanneer de verkoper een track trace bewijs konden overhandigen ze over zouden gaan tot uitbetaling. De verkoper kreeg het item retour en ik verzocht de verkoper de aankoop derhalve te annuleren. Ik krijg nu sec het aankoopbedrag retour ex servicekosten, kopersbescherming en verzendkosten a 9,35.
Daarnaast ontving ik een waarschuwing dat het niet de bedoeling was een aankoop te annuleren zolang het nog ‘in transit’ was… Hoezo? DHL en het Onlinebetaalplatform plus Marktplaats waren allen geïnformeerd dat het pakket retour was gestuurd en derhalve bij de verkoper werd aangereikt. Dit is geen service, dit is intimidatie en geldklopperij, mijn advies is dan ook: ga naar Vinted, prima helpdesk met ‘echte mensen’ en altijd een eerlijke financiële compensatie!!!

Geen halfbakken beloftes doen, dus gespecificeerd aangeven wat je krijgt voor de ‘kopersbescherming’. En vooral ook, wat je niet krijgt. De kopersbescherming moet allereerst de koper geen oor aannaaien wanneer een koop niet doorgaat of door de koerier wordt geannuleerd. Volledige terugbetaling van het geïnvesteerde bedrag, menselijke klantenservice géén chatbot en adequate uitbetaling.

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Online Betaalplatform
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Betaalplatform

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Betaalplatform nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Just2b