Klacht: Online Bestelling niet geleverd

op 20 december 2012 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Op 27 nov een bestelling gedaan bij Hema Online en als aflever adres mijn postbus opgegeven. Na een week maar eens een mail gestuurd waar mijn betelling blijft deze zou namelijk 29 Nov geleverd worden. Via de track and trace code is te zien dat het pakket nooit is aangekomen bij selectvracht. Op deze mail wordt niet gereageerd dus 3 dagen later zef maar eens bellen, bij de klantenservice wordt belooft terug te bellen maar ik moet aan het eind van de middag zelf maar weer eens bellen want heb nog steeds niets gehoord van Hema. Hema geeft aan dat het mijn fout is omdat er een postbusnummer is ingevuld.Dit is erg vreemd omdat bestelde produkten uit het buitenland hier wel altijd keurig afgeleverd woren maar een Hema bestelling dus niet. Vervolgens belooft men het aankoopbedrag terug te storten.Maar tot op heden is dit nog steeds niet gedaan dus maar weer eens klantenservice gebeld, hier krijg ik te horen dat ik er niets van begrijp en zeker 30 dagen op mijn terug betaling moet wachten.Toch raar dat mijn bestelling nooit bij selectvracht aan komt en ik 30 dagen op mijn betaling moet wachten. ZEER SLECHTE SERVICE van Hema online Eerst en laatste bestelling

Klant serieus nemen en klachten fatsoenlijk oplossen en bij niet leveren aankoopbedracht direct terug storten

Alle klachten die gemeld zijn door Fred_K