Klacht: Online bestelling niet geleverd en al 2 weken geen reactie op onze klacht

op 17 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 25 juni jl kochten wij online een diepvries en koelkast bij mediamarkt.
PostNL. heeft deze producten 4 keer proberen af te leveren, maar dat lukte niet (volgens medewerkers PostNL : te kleine auto, 3x producten kwijt in distributiecentrum). De 5e keer heeft PostNL, via track and trace gemeld dat producten wo 5 juli bij ons afgeleverd zouden zijn. Dit is niet gebeurd.
We hebben dat dezelfde dag laten weten aan de klantenservice van Mediamarkt. We zouden binnen 2 werkdagen gebeld worden of bericht krijgen over afhandeling van de klacht. Het enige bericht dat we nu 2 weken lang van Mediamarkt ontvangen is elke 2 dagen een e-mail dat onze klacht in behandeling is.

We zijn tevreden bij een spoedlevering van de 2 aangekochte producten (koelkast en diepvries). We willen deze graag per omgaande binnen 2 werkdagen alsnog ontvangen.
Indien de producten niet op voorraad zijn, dan willen we een bevestiging van de creditering van het aankoopbedrag en dit binnen enkele dagen op onze rekening ontvangen,
In het laatste geval kopen we de producten vervolgens elders.
Tot slot vinden wij excuses van Mediamarkt en PostNL op hun plaats.
Ruim 3 weken geleden ontving Mediamarkt onze betaling en tot op heden hebben wij en geen producten ontvangen, ons geld niet retour en geen adequate klachtafhandeling.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard van Bergen