Klacht: online bestellen duurder

op 17 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

zondag 17 december waren wij in madiamarkt middelburg voor aankoop soundbar nadat we een keus hadden gemaakt voor de Philips B1 voor bedrag 397 euro bleek dat deze niet in magazijn voorradig was. dat kan. maar verkoper zei u kan hem online bestellen maar is dan 90 euro duurder, ik kan hem ook bestellen voor pris van 397 euro maar dan moet je wel zelf afhalen. omdat ik vanuit terneuzen moet komen betekent dit reis en tunnelkosten. verkoper opeerdeu moet afweging maken of dit 90 euro waard is. niet dus ik heb via vergelijksite voordeligste optie gekozen en wordt thuisbezorgd voor 399 euro al met al een gemiste kans voor mediamarkt. Groots in aanbiedigen maar ook grootst in kleinzieligheid.

er is geen passend voorstel gedaan

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pverhelst