Klacht: Onjuiste informatie van telefonische medewerker

op 02 juli 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij werden door een medewerker, Atif genaamd, gebeld met het verhaal dat wij uit de regio waren uitgekozen en in aanmerking kwamen voor 50% korting op een keuken en apparatuur. De heer Atif kwam op mij erg opdringerig over en zonder nog een weerwoord te kunnen geven, vroeg hij mij om een afspraak in te plannen. Ik ben altijd zeer terughoudend in dit soort ‘verkooppraat’ en dus vroeg ik om nog wat aanvullende informatie waaronder of ik 50% korting had op alle inbouwapparatuur en of de aanbieding zolang geldig was totdat ik besluit om de keuken wel of niet te kopen. Beide vragen werden met ‘ja’ beantwoord. Ik heb vervolgens een afspraak gemaakt bij de vestiging Zwaag om mij maar eens te oriënteren. Dit was ten slotte de eerste keukenwinkel waar we gingen kijken. Prima ontvangst door Ruud en hij schetste een mooie tekening voor ons. Toen kwamen we bij de invulling van de keuken, waaronder de apparatuur. Ruud vroeg wat voor apparatuur onze voorkeur had. Dit was AEG, echter stond deze apparatuur niet in het boekje waar de 50% korting op van toepassing was. Ik heb dit nog specifiek gevraagd. Na 2,5 uur vroeg Ruud wat wij ervan vonden. Ik antwoordde hem dat we genoeg info hebben om over na te denken. Echter moesten wij voor 19.00 uur vanavond beslissen, omdat de actie dan afliep. Slik!! Dit was ons niet verteld door Atif terwijl ik dit ook weer specifiek had gevraagd. Zeer teleurgesteld en terneergeslagen verlieten wij de winkel, want hier waren wij niet op bedacht om even in een paar minuten een offerte te tekenen van ruim € 12.500.

Ik ben tevreden wanneer ik 50%korting krijg op alle apparatuur en de offerte zolang geldig totdat ik heb besloten de keuken al dan niet te kopen. Dit werd mij namelijk verteld en op basis van deze informatie heb ik een afspraak gemaakt bij Keuken Kampioen. Indien u het op prijs stelt zou ik mijn klacht graag ook nog telefonisch verder willen toelichten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Keuken Kampioen

8 maanden geleden - Beste meneer de Groot, Graag leg ik contact voor u met onze showroom om dit te bespreken. Uiteraard ook met het verzoek om contact met u op te nemen om dit op te lossen. Graag ontvang ik in een mail welke showroom u bezocht heeft, u kunt ons mail op webcare@keukenkampioen.nl Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 12 juli 2016 om 14:47 geantwoord

Beste meneer de Groot,

Ik heb zojuist begrepen van mijn collega dat er een gesprek is geweest en u graag de offerte wilt uitstellen. Deze hebben wij dan ook opgeborgen tot eind dit jaar. We vernemen tegen die tijd graag van u! Mocht u tussendoor nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze winkel.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door d-degroot