Klacht: onjuiste einddatum op my vodafone en onverklaarbaar internet gebruik

op 25 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vorig jaar november heb ik bij een andere provider een abonnement afgesloten en heb ik een opzegtermijn van 1 maand gehanteerd. in My Vodafone staat als einddatum 17-12-2013 en er staat ook specifiek bij vermeld dat ik 1 maand opzegtermijn heb. Na contact te hebben gehad met Vodafone blijkt dat voor een zakelijk abonnement 3 maanden opzegtermijn te gelden maar de medewerker erkende wel dat dit niet juist in my Vodafone staat. Dit is natuurlijk heel vreemd, als klant ga je er vanuit dat de gegevens in my Vodafone kloppen toch? Waarom is dit er anders? Nu heb ik ook de factuur over december ontvangen en heb ik in 1x data verbruik terwijl ik nooit internet heb gebruikt. Er staan ook rare tijdstippen bij en de medewerker van Vodafone ga ook aan dat op die tijdstippen de telefoon automatisch contact zoekt, dit heb ik nog nooit gehoord en waarom heb ik dit dan niet eerder gehad. Ik heb in 1x een rekening voor dat van 42 euro. Maar ik gebruik echt geen internet! Tot op heden kom ik er met de medewerkers van Vodafone niet uit. Ze erkennen de fout in my Vodafone maar komen niet tot een oplossing en de melding van internet gebruik wordt niet eens op in gegaan.

Einddatum 18-1-2014 dan gaan we voor de gulden middenweg en de 42 euro voor data gebruik kwijtschelden want dit heb ik niet gebruikt!

Alle klachten die gemeld zijn door alecschuurman2011