Klacht: Onjuist gestort op een geblokkeerde abn amro rekening

op 13 juli 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik heb per abuis een bedrag gestort op een onjuist rekneningnummer. Dit bleek een geblokkeerde rekenig van abn amro te zijn waarover de rekeninghouder geen zeggenschap heeft. Wie is gemachtigd om mijn geld terug te betalen?

ik zou graag het bedrag teruggestort willen op mijn rekening.
de rekeninghouder kan bevestigen dat het bedrag niet aan hem toekomt.
het is de betaling van winterbanden aan een internetbedrijf. Ook de naam klopt niet. De naam aan wie betaald is wijkt af van de naam van het internetbedrijf.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Maas, Wij hebben meerdere malen telefonisch contact met u proberen op te nemen. Dat is helaas nog niet gelukt. Wij willen u graag telefonisch een toelichting geven hoe u het beste kunt handelen. Wanneer bent u het beste te bereiken? Met vriendelijke groet, Robert Turner ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN Amro

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Maas, Naar aanleiding van uw klacht, hebben wij op 14 juli geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen en hebben wij u een privébericht verstuurd. Tot op heden hebben wij helaas geen reactie ontvangen. Zoals ook in het eerder verzonden privébericht is aangegeven, zullen wij bij geen reactie uw klacht op dit forum sluiten. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Moniquemaas

5 jaren geleden - I.v.m. Vakantie ben ik afwezig geweest. Ik verzoek de ABNAMRO mij nogmaals te bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moniquemaas