Klacht: Onjuist geiformeerd door telefonische medewerker

op 18 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Hallo,

Afgelopen week werden wij telefonisch benaderd door de keukenkampioen dat wij in aanmerking kwamen voor een korting van 50% op een keuken. Hierbij werden wij uitgenodigd bij de keuken kampioen om een offerte te laten maken voor een nieuwe keuken, deze afspraak is dan ook gemaakt. Tijdens het telefoongesprek heb ik nog specifiek gevraagd of dat de offerte vrijblijvend is omdat ik niet direct wil beslissen om de keuken te kopen, hierbij werd mij medegedeeld dat de offerte vrijblijvend was en dat de offerte gewoon geldig blijft tot dat wij beslissen om dan wel of niet tot de koop over te gaan. Eenmaal aangekomen op de dag van afspraak (dit was op zaterdag 17-09-2016) heeft men ons een keuken laten uitzoeken en heeft men onze wensen aangehoord en heeft men een keuken uitgetekend en de offerte uitgewerkt.
Nou wouden wij hiermee naar huis gaan om er even over na te denken, want het is natuurlijk geen pakje boter wat je koopt. Hierop kregen wij direct te horen dat we niet veel bedenktijd konden krijgen aangezien volgens hun alleen op deze dag de actie gelde voor ons en wij voor 19:00 moesten beslissen. Hier waren wij het niet mee eens omdat ons verzekerd was tijdens het telefoongesprek dat de offerte net zo lang geldig was totdat wij beslissen tot koop, heb dit ook nogmaals bij het filiaal aangegeven.
Hierop kregen wij als antwoord van de filiaalmanager, ja dit gebeurt wel vaker en dat komt omdat jullie dan door een call center zijn gebeld en dat deze mensen de klanten dan fout hebben geïnformeerd. Maar dat we dan nog tot hooguit zondag 18-09-2016 de tijd hebben om te beslissen.

Beste Keukenkampioen wij kwamen met een goed gevoel de winkel binnen maar zijn met een slecht gevoel weer naar huis gegaan.
Wij kunnen toch niet helpen dat wij telefonisch fout zijn geïnformeerd? En dan word er ook nog druk op je uitgeoefend om direct (hooguit na 1 dag) te beslissen omdat anders de actie komt te vervallen.
Ik zie graag gebeuren dat de offerte gewoon blijft staan, aangezien er naar mijn mening niet goed is gecommuniceerd binnen de keukenkampioen.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Wanneer de offerte langer geldig blijft.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Hemmen, Wat ontzettend vervelend te vernemen dat u niet juist ben geïnformeerd. Ik begrijp dat u wilt nadenken over de offerte. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw offertenummer via mail naar me te sturen, zodat ik kan kijken wat ik voor u kan betekenen? Dat mag naar webcare@keukenkampioen.nl. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 21 september 2016 om 13:41 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Hemmen,

Naar aanleiding van deze melding heeft mijn collega telefonisch contact met u opgenomen om deze kwestie met u te bespreken. Er is namens Keuken Kampioen een oplossing aangedragen. Ik ga er van uit dat deze kwestie naar behoren is opgelost.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Resa09