Klacht: Onherstelbare schade aangebracht door UPS

op 12 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een transportkist met hierin een hoog gevoelige high-end buizenversterker retour gezonden aan het bedrijf waar ik het besteld had. Het bedrijf gebruikt voor al zijn high-end hifi apparatuur op maat gemaakte professionele houten kisten. Ik heb het in dezelfde houten transportkist verzonden als waarin ik het geleverd heb gekregen. Tot mijn grote schrik kreeg ik bericht van de ontvanger dat ze de houten kist met buizenversterker niet retour konden nemen omdat deze zeer ernstig beschadigd was. Ik heb foto’s ontvangen van mijn verzending en de kist is tijden het transport zo ernstig beschadigd dat het glas van de buizen in duizend stukjes was gebroken en er gaten in het hout zaten en de bodem en deksel van de kist helemaal los zaten. De buizenversterker is hierbij uit de verpakking gekomen. Een medewerker van uw bedrijf heeft de buizenversterker en het gebroken glas van de buizen terug in de kist gepropt, deze vervolgens met bruine tape weer aan elkaar geplakt en zo afgeleverd. Ik heb mijn beklag gedaan bij UPS, maar krijg alleen maar een kletsverhaal dat het niet goed verpakt zou zijn. Wanneer jullie niet in staat zijn om een pakket van grote afmetingen en gewicht te verzenden en niet correct met andermans spullen om kunnen gaan, moeten jullie de zending en daarmee mijn geld niet accepteren. Ik mag toch verwachten dat een gerenommeerd bedrijf als UPS zorg draagt voor een goede schadevrije verzending. Een foutje is menselijk en ik begrijp dat er een keer wat fout kan gaan, maar neem dan ook je verantwoordelijkheid en los het op. Jullie laten me nu betalen voor een hele hoop ellende en niet correct geleverde diensten. Ik ben zwaar teleurgesteld en zal niet rusten voordat dit adequaat is opgelost

Vergoeding naar verzekerde waarde van de beschadigde buizenversterker en restitutie van de verzendkosten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij gaan dit voor u uitzoeken en zullen u zsm feedback geven. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 september 2017 om 12:28 geantwoord

Goedemorgen,

Wij hebben bericht ontvangen dat u inmiddels rechtstreeks contact hebt met onze Security / Schade afdeling.

Zij zullen u verder gaan informeren over de te nemen stappen.

Wij willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor de vervelende situatie en willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door EdwinK70