Klacht: Ongewenste overstap zakelijk energie

Zhou op 23 oktober 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Een tussenpersoon van Regionaal Totaal zakelijk heeft mijn ouders, die slechts Nederlands kunnen, benaderd en machtiging laten ondertekenen voor E.ON als nieuwe energieleverancier voor 5 jaar!!!. Het werven van nieuwe klanten op deze manier is niet netjes. Naar mijn mening hebben ze misbruik van omstandigheden gemaakt en is er gedwaald. Vanwege taalbarrière is er een machtiging ondertekend zonder dat de tegenpartij voldoende kennis had van de inhoud. Dit is zeer onprofessioneel en er is niet alles op alles gedaan om de juiste informatie over te brengen!

annulering van machtiging

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Eneco

4 jaren geleden - Geachte heer Zhou, Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze afdeling voor zakelijke klanten, zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, E.ON klachtenteam Afdeling particulieren

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 06 november 2017 om 17:36 geantwoord

Geachte heer Zhou,

Hartelijk dank voor de uiteenzetting van uw klacht. Graag informeer ik u.

Ik betreur op te maken dat het contract is gesloten zonder dat uw ouders volledig/correct geïnformeerd zijn. Omdat het contract via een tussenpersoon (Say4You) is gesloten, hebben wij navraag gedaan bij uw tussenpersoon hoe het contract tot stand is gekomen.

Zodra E.ON terugkoppeling heeft ontvangen van Say4You wordt u bericht.

Alvast bedankt voor uw geduld.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
Wilt u een wijziging doorgeven of bent u op zoek naar antwoorden op veelgestelde vragen dan kan dit via onze vernieuwde website. Wist u dat deze ook voor uw mobiele telefoon geschikt is?

Loes Meeuwsen

Service Zakelijk
E [email protected]
T (+31) (0)40-2577600 (lokaal tarief)

E.ON Benelux
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.eon.nl/zakelijk

Duurzaam ondernemen én kosten besparen. Bekijk de mogelijkheden!

Alle klachten die gemeld zijn door