Klacht: Ongewenst abonnement

op 23 januari 2014 over Kulaville in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijne Heren,

Nadat ik mijn rekening van KPN van januari jl.. ging kontrolleren, kwam ik tot de ontdekking dat er iedere week sinds november 2013 een bedrag van € 5.00 via KPN in rekening wordt gebracht.
Heb totaal geen benul waar dit vandaan komt. Heb nooit ergens mee ingestemd.

Hoe kan ik mijn ongeoorloofd geïncasseerd geld terug krijgen. Gaarne uw visie.

William Hegt
Commandeurstraat 5
6281AL Mechelen. (NL)

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg. Voor veel mensen is € 20 per mnd niet veel geld, maar voor mij is dit dramatisch, omdat ik iedere euro 3x omdraai voordat ik hem uitgeef.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kulaville

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kulaville over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kulaville nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kulaville in behandeling genomen

Bericht van Kulaville

3 jaren geleden - Geachte Dhr Hegt, Als antwoord op uw bericht kunnen we u bevestigen dat we geen spoor terugvinden van enige correspondentie. Wij zouden graag contact met u opnemen om een minnelijke oplossing proberen te vinden voor deze kwestie. U kan ons een email sturen naar support@kulaville.com Met vriendelijke groet, Costumer support Kulaville

Alle klachten die gemeld zijn door William Hegt