Klacht: ongevraagd sms dienst

op 15 juni 2016 over 4004 smsdienst in de categorie SMS Diensten

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4004 smsdienst

Reactie van de melder van de klacht chinotaria

11 maanden geleden - ik heb een tweejarige abonnement bij Hollandse Nieuwe, ik heb sinds april veel afboekingen van sms dienst 4004 en 4050 , provider zegt dat ik zelf heb aangevraagd, wat niet waar is. Ik heb trouwens geen een van hun ontvangen, vandaar veel te late ontdekking Gewenste Oplossing Het geld terugkrijgen en in de toekomst beter beveiligen tegen zulke bedrijven, die zo te zien heel erg makkelijk mensen oplichten

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4004 smsdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chinotaria