Klacht: ongevraagd boeking veranderd

RFV op 02 juli 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KLM heeft in de eerste aanleg ticket geannuleerd voor een reis.
Nadat ik een email in het Koreaans heb gekregen heb ik een reactie gevraagd en gezegd dat ik geen andere vlucht meer wenste vanwege covid-19. Nu blijkt er opeens een andere vlucht geboekt te zijn zonder dat wij daar vanaf weten en op andere datums. We hebben alle hotels en transfers geannuleerd in het land van bestemming. Mag dit zomaar?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Reactie van de melder van de klacht RFV

2 jaren geleden - Toelichting, de tickets zijn in de eerste aanleg geboekt bij TIX.NL in januari 2020.

Reactie van de melder van de klacht RFV

2 jaren geleden - Ghana heeft nog steeds code oranje, hoe kan je dan daar op vakantie gaan?

Reactie van de melder van de klacht RFV

2 jaren geleden - Iemand heeft een nieuwe boeking gedaan, ik niet. En ben daarover niet geïnformeerd. Pas op 03-07-2020 ik een e-mail in de Koreaanse taal dat er iets belangrijks was gewijzigd....

Reactie van de melder van de klacht RFV

2 jaren geleden - Van Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RFV