Klacht: Ongevallen vergoeding

op 07 september 2016 over ONVZ in de categorie Zorgverzekering

Mijn vrouw heeft een ongeval gehad.
Dit is schriftelijk gemeld en na diverse telefoongesprekken ook 3 x schrifelijk door ONVZ bevestigd,maximale vergoeding € 2500,-
Wat schets onze verbazing, dat de ingediende rekening van € 1412,62
slechts gedeeltelijk vergoed wordt.
Dus nu nogmaals gebeld, volgens uw medewerker staat het wel juist in het
systeem, hij kan niets toezeggen, alleen dat hij dit aan de afdeling zal melden.

Indien de schriftelijke afspraken ook worden nagekomen.
En het resterende bedrag deze week wordt overgemaakt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ONVZ over deze klacht.

Bericht van ONVZ

3 maanden geleden - Geachte heer Kraaijeveld, Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan met de afhandeling van de factuur. Wij gaan de factuur opnieuw in behandeling nemen en bieden u onze excuses voor het ongemak. Ik kan nog niet toezeggen of er een volledige vergoeding plaatsvindt omdat sommige kosten vanuit de Basisverzekering zijn vergoed en dus eerst verrekend moeten worden met het verplichte eigen risico. Wij zullen u hierover per e-mail informeren. Wij danken u voor het kenbaar maken van dit signaal. Op deze wijze helpt u ons om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, ONVZ Zorgverzekeraar Mark Lobenstein Senior medewerker Cliëntenservice

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ONVZ in behandeling genomen

Bericht van ONVZ

2 maanden geleden - Inmiddels zijn de betreffende declaraties afgehandeld en uitgekeerd op 13 september 2016. Hiermee is de klacht afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door HENKCARLA