Klacht: Ongevallen inzittenden verzekering

op 24 augustus 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Nadat ik in juni 2014 betrokken ben geraakt bij een frontale aanrijding ,waarbij ik ernstige whiplash en ptss klachten aan overgehouden hebt werd ik voor deze verzekering gekeurd door een orthopeed ,ik vermelde bij binnenkomst dat ik heel erg in shock was van de autorit er naar toe endat ik met angst en zweet in de auto heb gezeten , duidelijk gevolg van de ptss ..de orthopeed zei dat dat niet zijn vakgebied is en keurde mij vervolgens alleen maar op lichamelijk vlak, terwijl ik vanaf t begin aan nationale nederlanden op de hoogte heb gesteld van whiplash en ptss klachten , ik heb al vanaf begin na mijn ongeval geen enkele medewerking gehad van nationale nederlanden en er alleen maar slechte ervaringen mee (kan er boek over schrijven) en zal dit ook zeker inde publiciteit aan de orde gaan brengen . Ondeskundige mensen en zeer slechte verzekering .

Mijn klachten waarvoor ik onder behandeling ben (al ruim 2 jaar) serieus nemen ,daar ptss wel zeker in de polis staat aangegeven als verzekerd zijnde.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 06 september 2016 om 10:07 geantwoord