Klacht: Ongepaste opmerking medewerker

op 14 januari 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij binnenkomst in Basic fit Rosmalen(paar maanden geleden) werd ik onaangenaam aangesproken door medewerker.
Hij zei: Heeee lekkerding. Ik ben hier niet op ingegaan maar vond dit echter wel ongepast gezien het feit dat ik een vriend heb en alleen kom om te sporten en het niet op prijs stel als ik op deze manier wordt benadert door medewerkers.
Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt.

Als ik op een nette en vriendelijke manier wordt aangesproken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

6 maanden geleden - Beste Fleur, Bedankt voor jouw bericht. Ik wil je graag telefonisch benaderen alleen is het opgegeven nummer niet-correct en kan ik jou niet terugvinden in onze ledenadministratie. Ik mis hier een cijfer. Op welk telefoonnummer mag ik jou benaderen? Ik hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

6 maanden geleden - Beste Fleur, Ik heb jammer genoeg nog geen reactie van jou mogen ontvangen. Je kunt je juiste telefoonnummer ook eventueel versturen naar social@basic-fit.com. Ik zie je bericht graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 22 januari 2018 om 15:04 geantwoord

Beste Fleur,

Helaas is het niet gelukt elkaar telefonisch te spreken. Dat vind ik heel jammer want wij nemen het altijd serieus wanneer iemand het gevoel onjuist aangesproken te worden. Ik wil dat het liefst persoonlijk bespreken.

In reactie op jouw klacht hebben wij direct contact opgenomen met de verantwoordelijk manager van de club. Die heeft mij direct verzekerd dat het niet verkeerd bedoelt was maar juist een verkeerde inschatting van mijn collega die de plank totaal missloeg.

Excuses voor het ongemak.

Dit wordt ook met mijn collega besproken zodat hij hier in de toekomst beter op zal letten.

Ik wens jou een hele fijne dag!

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Fleurjonker