Klacht: slecht gefrabiceerde Curved tempered glass screen protector

op 27 december 2016 over OnePlus in de categorie Mobiele Telefonie

Op 5 December 2016 heb ik de OnePlus 3/3T Curved Tempered Glass Screen Protector (Black) besteld. Deze heb ik de 13e ontvangen en gelijk geinstalleerd. Tot mijn grote verbazing zat er al vrij snel een grote scheur in net onder de bovenste laag van de screen protector.
Ik heb de telefoon nog nooit laten vallen sinds ik deze heb begin december en er zijn dus ook geen enkele beschadigingen te zien op mijn telefoon.
Ik weet vrij zeker dat ik de protector ook goed heb geinstalleerd op de manier zoals het hoort.
Ik heb direct de customer support van oneplus.net gecontacteerd hierover nadat ik de aankoop- en retourvoorwaarden had doorgelezen.
aangezien ik binnen 15 dagen OnePlus contacteer over een kapotte screen protector, zoals aangegeven bij de voorwaarden, en deze kapotte screen protector is ontstaan door een fabrieksfout vond ik dat ik het recht had op of een nieuwe curved screen protector, of het volledige aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening (26,94 euro inclusief verzending).
Bij aanvraag hierna krijg ik als antwoord dat het toch echt mijn eigen fout is dat de protector kappot is en waarschijnlijk door een ongemerkte kleine stoot kapot is gegaan. Maar aangezien het een Tempered screen protector is zou deze hier duidelijk tegen moeten kunnen. Zo wordt hij namelijk ook geadverteerd.
Aangezien ik niet mijn garantie krijg waar ik recht op heb, heb ik bij deze een klacht ingediend.

-Een nieuwe OnePlus 3/3T Curved Tempered Glass Screen Protector (Black)
of
-Het volledige aankoopbedrag van 26,94 euro inclusief verzendkosten teruggestort op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Giovanny Wittebol