Klacht: OnePlus CustomerService is mijn telefoon en prive data ermee kwijt and weigert om te vergoeden ervoor

op 08 augustus 2019 over OnePlus in de categorie Mobiele Telefonie

Europa Connection B.V. is het lokale reparatiecentrum van de internationale OnePlus telefoonproducent.
Na hun voorafgaande overeenkomst, op 24 mei 2019 stuurde ik mijn telefoon naar hun centrum voor reparatie.
Na een lange stille periode, heb ik contact met hen opgenomen om de reparatiestatus te vragen. Toen vertelden ze me dat de telefoon kwijt geraakt is en dat ze er niets anders aan kunnen doen dan me een vergoeding te bieden die gelijk is aan het bedrag van de aankoopprijs van de telefoon, op voorwaarde dat ik ze de originele bon kan laten zien.
Ik heb ze de bon gestuurd meerdere keren, maar tot nu toe hebben ze me niet gecompenseerd voor de verloren telefoon..
Na meer dan twee maanden sinds ik contact heb opgenomen met hun servicecentrum, heb ik geen telefoon meer, die veel persoonlijke gevoelige gegevens bevat, noch enige vergoeding daarvoor.

Wanneer zij mijn eigen telefoon zal terug sturen anders vergoeden met een bedrag dat op de aankoopfactuur wordt vermeld

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OnePlus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OnePlus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door effy