Klacht: 2 paar wireless bullets gekocht die het niet meer doen nadat ze in uitstekende staat zijn onderhouden.

op 22 februari 2020 over OnePlus in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb twee paar bluetooth oortjes gekocht bij het bedrijf OnePlus. De wireless bullets en de wireless bullets 2. De 2 heb ik gekocht in afwachting van een klacht naar oneplus nadat de eerste wireless bullets het plotseling niet meer deden. Ik ben een persoon die enorm geniet van muziek, dit ook dagelijks luistert en daarom mijn oortjes behoorlijk goed onderhoudt. Hierom verbaasde ik mij toen mijn wireless bullets kapot gingen. De klantenservice was enorm onbeleefd en absoluut niet behulpzaam. Hierom maak ik mij nog bozer nadat het linkeroortje van de wireless bullets 2 het ineens niet meer zo goed deed. Zelfs een factory reset hielp niet met dit probleem. Toen ik klantenservice gecontacteerd heb, werd ik wederom slecht geholpen en werd mij gevraagd een video te maken waarin ik kan bewijzen dat het linkeroortje het minder goed deed. Te belachelijk voor woorden. Nu heb ik hun stappen gevolgd mbt retourneren van de oortjes, en hierbij kreeg ik op zijn zachts gezegd enorm onduidelijke instructies bij. Ik heb nu 2 paar oortjes die het niet doen, van bij elkaar 170 euro. Er zijn geen oplossingen of alternatieven geboden, ik kan nergens naar een fysieke winkel om met een persoon te spreken die iets voor mij kan ondernemen; OnePlus verschuilt zich achter klantenservice via de e-mail waarin ze blijven hameren op protocool die niet werkt terwijl ze bovendien enorm onprofessioneel overkomen en zelfs een grote mond kunnen tonen. Ik ben al jaren een trouwe klant van OnePlus; mijn hele huishouden zelfs. We hebben meerdere telefoons gekocht van dit merk (die overigens wél van goede kwaliteit zijn). Hierom acht ik deze zaak extra kwalijk en verwacht ik toch echt acceptabele inzet vanuit het bedrijf zelf.

Ik wil de €169 die ik heb uitgegeven aan deze producten volledig teruggestort hebben op mijn rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OnePlus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OnePlus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivansator