Klacht: oneerlijke rekeningen

op 10 september 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

nuon beweert dat ik in maart mijn rekening niet heb betaald. Ik heb al meerdere betalingsbewijzen gestuurd maar ze doen niets. O ja, wel een incassobureau op me afsturen. Wat zijn dit voor zieke oneerlijke oplichtingspraktijken? Ik heb al meerdere geklaagd daar maar ik krijg geen enkele reactie. Het zijn echt zieke gestoord gekken. Net zoals dat ik voor de zomermaanden moet betalen terwijl ik sinds april geen diensten meer van ze afneem. Het zijn vreselijke inhalige slangen die hun rekeningen en betalingen eens goed moeten nakijken. Zo moeilijk is dat niet maar voor nuon blijkbaar wel. Ik ben ze echt HELEMAAL spuug- en spuugzat met hun vuile leugens en intimidaties.

Ik wil dat ze fout toegeven en mij met rust laten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 10 september 2018 om 14:01 geantwoord

Beste heermevrouw,

Vervelend om te lezen dat u zo over ons denkt. Ik zie dat er al even een achterstand is, en dat deze niet is betaald. Op dit moment ligt de achterstand niet meer bij ons. Het is afgegeven aan een derde partij. Zij zullen je benaderen om dit te voldoen. Met vriendelijke groet, Jeppe

Heeft op 10 september 2018 om 15:46 geantwoord

Van maart???? Wat knap want er is helemaal geen achterstand. TOT EN MET APRIL 2018 is alles betaald en ik heb al meerdere keren betalingsbewijzen gestuurd maar nergens wordt op gereageerd. Jullie zijn zieke gestoorde gasten met het IQ van een pantoffeldiertje. Wat is er zo moeilijk aan om te zien dat de betalingen t/m april binnen zijn? Liegen en intimideren past jullie beter.

Alle klachten die gemeld zijn door uitutrecht