Klacht: Onduidelijke website, alles gaat fout, ook bellen

op 06 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik probeer een pakket te versturen naar België. Eerst een verzend opdracht gemaakt als gast op de website. Daar kwam niks uit maar wel een betaling naar UPS via Paypal. Daarna toch maar een account aangemaakt, alles opnieuw ingevuld. Ik kreeg geen UPS ophaalpunten te zien dus heb ik afhalen van de voordeur gekozen. Daarna kreeg ik een printlabel. Om er zeker van te zijn dat alles goed gegaan was het telefoonnummer gebeld en wat blijkt: Het pakket wordt niet opgehaald omdat er wat fout gegaan is. Maar ik heb wel al betaald voor ophalen van de voordeur. Vervolgens probeer ik weer aan te geven afhalen vanaf voordeur, en dat invul formulier accepteert de invoer niet omdat er een veld niet is ingevuld terwijl ik het wel heb ingevuld. En van het technische support nummer wat ik heb gekregen krijg ik te horen dat dat nummer niet meer in gebruik is. Morgen brengen we het maar naar dat afhaal punt omdat het dan hopelijk wel wordt geactiveerd. En als ik mijn gegevens over het poakket probeer te achterhalen wordt om een klant nummer gevraagd wat nergens staat beschreven, niet in een email, niet bij “mijn UPS” helemaal nergens. Chapeau hoe krijgen ze het voor elkaar om blunder na blunder in hun website script te maken.

Wanneer de website gewoon werkt, hoe moeilijk is dat?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 07 juli 2017 om 09:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MichaeldeW