Klacht: Onduidelijke levering

op 28 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket werd geleverd op een moment dat ik niet thuis was. Ik vond een blaadje in mijn brievenbus met de tekst dat ze mij dus niet thuis aantroffen. Verdere instructies was dus NIET ingevuld. Ik wist niet of mijn pakket bij de buren was afgeleverd, of dat ze de volgende dag terug zouden komen, of dat ik mijn pakket elders moest ophalen. Ik vind dit erg onprofessioneel. De bezorger zou dit netjes moeten invullen. Ik moest hierdoor zelf onderzoeken waar mijn pakket was.

Ik zou tevreden zijn als de bezorger de moeite zou nemen om het blaadje verder in te vullen, zodat ik weet wat ik moet doen of wat ik kan verwachten.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 31 juli 2017 om 09:13 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze zeer vervelende ervaring.

Waar beschikbaar, zal UPS, na een eerste mislukte afleverpoging op een residentieel adres, uw pakket bij een aangeduid Kiala-punt in uw buurt afleveren. Als dit gebeurt, zult u een sticker zien op de UPS InfoNotice die het adres en de afhaaltijden van het Kiala-punt aangeeft, waar het pakket tot 10 kalenderdagen later kan worden afgehaald.

Ik heb uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met referentie 1-66202422375. Zij gaan onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Het aflevercenter zal hierover nog contact met u opnemen

UPS Media Social Team

Alle klachten die gemeld zijn door KhadijaMoulay