Klacht: onduidelijk

op 11 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren bij thuiskomst briefje in brievenbus van ups. Alleen een halve stempel en onze naam, verkeerd gespeld en sorry, met het handschrift van een 5 jarige. Qr code gescand maar deze was niet beschikbaar. Dan maar nummer bellen van de stempel. Gisteren en vandaag wordt er niet opgenomen. Gezien er niks is aangekruist maar via google informatie ingewonnen en naar het schijnt is het pakje afgegeven bij een servicepunt in landgraaf. Dadelijk maar gaan rijden op hoop van zegen.

Iets meer duidelijkheid zou op zijn plaats zijn. Bereikbaarheid kan stukken beter en zo'n half ingevuld briefje, sorry, kan echt niet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 mei 2017 om 11:22 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak. Echter zonder het nummer van de infonotice kunnen wij u hiervandaan niet verder helpen.

Wij adviseren u, om met het infonotice nummer contact op te nemen met onze Klantenservice via 0900-2255877. Zij kunnen u dan exact vertellen waar uw pakket is, en wat de verdere mogelijkheden zijn.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door leoclignet