Klacht: onduidelijk

op 11 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren bij thuiskomst briefje in brievenbus van ups. Alleen een halve stempel en onze naam, verkeerd gespeld en sorry, met het handschrift van een 5 jarige. Qr code gescand maar deze was niet beschikbaar. Dan maar nummer bellen van de stempel. Gisteren en vandaag wordt er niet opgenomen. Gezien er niks is aangekruist maar via google informatie ingewonnen en naar het schijnt is het pakje afgegeven bij een servicepunt in landgraaf. Dadelijk maar gaan rijden op hoop van zegen.

Gewenste Oplossing:

Iets meer duidelijkheid zou op zijn plaats zijn. Bereikbaarheid kan stukken beter en zo'n half ingevuld briefje, sorry, kan echt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 mei 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak. Echter zonder het nummer van de infonotice kunnen wij u hiervandaan niet verder helpen.

Wij adviseren u, om met het infonotice nummer contact op te nemen met onze Klantenservice via 0900-2255877. Zij kunnen u dan exact vertellen waar uw pakket is, en wat de verdere mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door leoclignet