Klacht: Ondeugelijk product

op 01 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn tv is stuk gegaan. Deze heb ik 2 jaar en 6 maanden hiervoor gekocht bij de Mediamarkt. Het bleek dat het paneel vervangen moest worden. Dit is een kostbare reparatie. omdat de tv nog zo nieuw was werd er gecompenseerd in de prijs. in plaats van 350,- euro aan kosten werd dit 150,- euro. Dit is inderdaad al een verbetering. Helaas was ik als student niet in staat deze kosten te betalen. ik heb gekozen om afstand te doen van mijn TV, hier heb ik 150,- euro voor gekregen terwijl de tv 450 euro heeft gekost.

Bij een tv die zo kort na de garantieperiode stuk gaat moet gewoon geconcludeerd worden dat er iets mis mee is. Ik ben er erg druk mee geweest om de hele tijd maar te bellen, mailen en naar de winkel te gaan. Ik had graag gezien dat Mediamarkt een betere service had verleend en dat Samsung een goed product had geleverd. Ik zie graag een reactie tegemoet hoe deze twee bedrijven denken mijn vertrouwen weer te hebben.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pepijn.H