Klacht: Ondeugdelijke reparatie

op 15 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin en ik waren onderweg van Agde naar Castellane, toen er een koelslang stuk ging. Hierop de ANWB gebeld, kon ons niet helpen op de tolweg. Auto en aanhanger af laten slepen. Wij hadden de mazzel dat mijn schoonouders 3 uur rijden bij ons vandaan zaten, zij hebben ons en de aanhanger opgepikt, we moesten de auto immers achterlaten bij de depanneur. Een dag later een telefoontje van ANWB, voor toestemming mijn auto te repareren. Dit zou 100 euro gaan kosten, akkoord voor gegeven, op voor waarde dat ze mij zouden garanderen dat ik mijn vakantie probleemloos zou kunnen vervolgen en ook weer thuis komen. Uiteindelijk auto opgehaald, +/- 600 km probleemloos gereden, maar toen weer temperatuur te hoog. Wat blijkt, wederom dezelfde slang gescheurd. Slang gedemonteerd, en wat schets onze verbazing? Door de ‘technische’ dienst van ANWB is een ongewapende slang gemonteerd, in plaats van een origineel aanwezige gewapende slang. Deze zelfde technische dienst wist mij te vertellen dat hij hiervoor een rekening op zal sturen van 100 euro. Echter wij hebben bij een Volkswagen dealer in Carpentras een originele slang gekocht voor 11 euro. Dus slechte reparatie, en een oneerlijke prijs.

Gewenste Oplossing:

De rekening voor deze 'reparatie' heb ik nog niet ontvangen, en dat wil ik ook zo houden. Gaarne dus deze rekening verscheuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 16 juli 2012 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan_de_graaf