Klacht: Ondeugdelijk apparaat + geen service

op 15 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Medion mini laptop online gekocht. Bij eerste gebruik al een op hol geslagen laptop. De benodigde softwareupdate past niet in het geheugen van de laptop. Op advies naar Breda.Laptop achtergelaten om het probleem op te lossen op donderdag middag. Laptop zou doe avond klaar zijn. Aangegeven dat ik het weekend niet meer bereikbaar zou zijn. Zaterdag 2 gemiste oproepen. Maandag naar Breda. Bleek er een volledige herinstallatie uitgevoerd te moeten worden. Die avond een gemiste oproep daarna 2 dagen niks. Via mediamarkt nl te horen moeten krijgen dat de laptop al twee dagen klaar is. Dus opgehaald. Probleem nog groter bij thuiskomst. Weer naar breda. Laptop moet opgestuurd worden en kan 4 weken duren. 4 weken geen toegang tot het digitaal lesmateriaal voor mijn dochter. Ze moest maar pen en papier gebruiken. Geld terug deden ze niet. Laptop is hagelnieuw en werkt niet en gaat ook nooit werken ook. Klacht weer bij mediamarkt nl neergelegd. We zijn afhankelijk van Breda en die zijn niet bereikbaar. Lekker maar mijn dochter mag de les maandag niet meer in zonder laptop. Alleen maar kastje naar de muur verhaal en ik moet geduld hebben. Dat heb ik al ruim een week. Gisteren nog de belofte dat er vandaag een oplossing komt en nu pakken ze t maandag pas weer op. Te zot voor woorden. Meerdere keren aangegeven dat ik mediamarkt aansprakelijk stel voor de schade die wij en onze dochter hierdoor lijdt in haar examenjaar. Geen reactie op! Al met al weggegooid geld want nu moet ik alsnog een nieuwe laptop kopen zodat mijn dochter gewoon naar school kan.

Geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouman1974