Klacht: Ondeskundige installatie van ramen en deuren

op 13 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De firma Alhako heeft in onze nieuwbouwwoningen de aluminium ramen en deuren geplaatst. Al snel hebben veel buurtbewoners klachten over het niet meer opengaan van de schuifpui, scheef hangende voordeur, tocht en geluid en het niet meer sluiten van ramen.
Enkele maanden geleden hebben twee monteurs een niet meer opengaande raam/deur hersteld die 3 maanden daarvoor door twee andere monteurs was gesteld. Deze twee monteurs zagen tevens wat andere niet zo goed afgehangen ramen en deuren en gaven aan dat er waarschijnlijk een slechte ploeg had gezeten die te snel de ramen en deuren heeft gehangen.
Vervolgens stuurt Alhako een factuur voor de werkzaamheden.

Gewenste Oplossing:

Het intrekken van de factuur, het herstellen van klachten die er momenteel nog zijn en het nalopen of de overige ramen/deuren wel goed geplaatst zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door remkokorsmit