Klacht: Onderhouds bezoek

op 22 juni 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

U zou tussen 9 en 11 uur in de ochtend bij mij langskomen om een onderhoud uit te voeren. Om 10.35 heb ik julkie gebekt om te vragen waar de monteur bleef en kon u collega hierop geen andwoord geven dus heb ik maar moeten afwachten tot er een monteur kwam. Om 11.05 was de monteur er nog steeds niet en ben ik om 11.10 maar weg gegaan omdat ik ook mijn dingen te doen heb. Ik vind het niet normaal dat jullie mensen zolang laten wachten voor niks, terwijl ik in dit geval ook mijn dingen open heb staam die ik moet doen!

Gewenste Oplossing:

N.v.t.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 22 juni 2016 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Koswal,

Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik begrijp volkomen dat u baalt van de gang van zaken.

Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat een monteur, zonder reden van opgaaf, u laat wachten. Een kwalijke zaak, waarvoor mijn excuses. Ik heb het om die reden gelijk neergelegd bij ons Installatiebedrijf met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.

Het Installatiebedrijf handelt de verdere procedure met u af. Ook plannen zij een nieuwe afspraak in.

Met vriendelijke groet,

Martijn, Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Ashley K