Klacht: Onderhoud

op 02 april 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een onderhouds contract afgesloten was een jaar.
Heb 1e keer onderhoud gehad volgens contract.
Nu krijg ik bovenop contract kosten, rekening manuren en materiaal.ik gebeld van hoo even contract is voor onderhoud dus kan je niet rekening erbovenop gooien.. Nu worden er 4 rekeningen afgeschreven alleen materiaal, abonnement, nog is man uren en zelfde materiaal.
Dus dubbel op betaal je. Dit bedrag betaalde ik ervoor zonder contract. En dan zeggen staat in voorwaarden nou dus niet… staat in alleen materiaal. Dus die 18 euro nog wat. En geen 57 euro nog wat. Ik wil alles stoppen bij Eneco dan betaal ik die 57 en rest vervalt.

57 euro enige rekening abonnement stopt en 18 euro vervalt ook want die zat bij 57 in.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 09 juni 2021 om 14:45 geantwoord

Beste heer,

Excuus voor de verlate reactie. Ik kan mij voorstellen dat u een antwoord wilt op uw vragen. U wilt natuurlijk weten waarom u voor de arbeidskosten dient te betalen.

U heeft inmiddels contact gehad met mijn collega. Ik sluit deze melding. Heeft u vragen? Dan staat mijn collega voor u klaar. Een reactie op haar e-mail is dan voldoende.

Chantal
Eneco Webcare