Klacht: Onderaanneming laten komen

op 22 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket bestelt online en het bedrag all Inc +Tax is 154.65 en ups stuurt onderaannemer en nu zou ik opeens 171 eu moeten betalen… Dat vind ik niet correct ik wil mijn pakket vandaag nog aan de prijs dat op mijn factuur staat…. 154.65 €

Wanneer ik het pakket heb aan de prijs dat het factuur is en geen enkele euro meer... En wil mijn pakket vandaag nog aan mijn deur aub

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 26 september 2017 om 05:56 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877.
Zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Tjinoc