Klacht: Onbetrouwbaar bedrijf

op 30 december 2015 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

In 2010 had ik een abonnement bij Simpel. In december ging dat mis. Er werd een veel te hoog bedrag afgeschreven (waarschijnlijk per ongeluk).
Ik heb dat gestorneerd. Daarna hebben ze mijn abonnement afgesloten. Kon hen telefonisch ook niet bereiken.
Vlak voor kerst ben ik maar naar het hoofdkantoor in Woerden gegaan om verhaal te halen. Na lang wachten kwam een mevrouw en zij heeft mij op een vaag briefje meegegeven dat ze mijn abonnement heractiveerd zou worden en daarna zou ik het werkelijk bedrag overmaken.
Dat gebeurde echter niet, waardoor ik tijdens kerst ook niet kon bellen en na 3 weken zonder mogelijkheden heb ik het abonnement schriftelijk opgezegd. Ik heb daar niks op gehoord en heb de maandelijkse afschrijvingen geblokeerd. Na een paar jaar niks gehoord te hebben kwamen er ineens dreigementen van Webcasso, een incassobureau. Ik heb daar 1 keer op gereageerd dat ze mij niet lastig moeten vallen. Uiteindelijk ben ik wat laks geweest (was er sowieso klaar mee) en heb ik afgelopen jaar een kantonzitting gemist zodat ik nu alsnog 1.000 Euro moet betalen.
Daar zal ik vast niks meer aan kunnen doen maar ik wil met deze klacht wel andere mensen waarschuwen niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Niet. De kans dat ze mij tegemoet komen schat ik op 0,1%.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 30 december 2015 om 11:52 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Graag helpen wij u verder. Omdat er geen klantgegevens in deze klacht staan sluit ik hierbij dit onderdeel op het forum. Zodra wij via anna@simpel.nl een e-mail ontvangen met uw gegevens helpen wij u graag verder.

Sascha

Simpel

Bericht van Simpel

10 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Begin 2011 is besloten dat u het abonnement vroegtijdig mocht beëindigen, wel moesten de tot dan toe openstaande facturen nog voldaan worden. Vervelend om te lezen dat dat niet gelukt is waardoor de genoemde zaken voor u zijn misgelopen. Met vriendelijke groet, Pieter Simpel

Bericht van Simpel

10 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Begin 2011 is besloten dat u het abonnement vroegtijdig mocht beëindigen, wel moesten de openstaande facturen nog voldaan worden. Vervelend om te lezen dat dat niet gelukt is waardoor de genoemde zaken voor u zijn misgelopen. Met vriendelijke groet, Pieter Simpel

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:48 geantwoord

DIt bedrijf heeft helemaal niks opgelost, het is gajes en dat zullen ze altijd blijven.
Neem hier geen abonnement.

Alle klachten die gemeld zijn door banter23