Klacht: Onbeschofte medewerkster

op 23 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 22-6 stond er ruim 300 euro cadeaubonnen op mijn account. Ik bestelde om 15.31 een telefoon. Het verschuldigde bedrag werd direct afgeschreven van de cadeaubonnen op mijn account Op 22-6 kreeg ik bericht dat de telefoon tussen 13.00 en 15.30 uur bezorgd zou worden. Sneller dan het geluid, dus dat was de eerste fout.Op 23-6 stond er een factuur open van 00,10 euro cent, vreemd want er stond genoeg op mijn account vanwege de cadeaubonnen. Dit was de tweede fout.Op 23-6 om ca. 8.30 uur belde ik met een medewerkster die zei dat het een fout was van het systeem en dat post NL verkeerde informatie stuurde. Dit kan nooit, want post NL kan alleen maar bericht sturen over een pakketje van bol.com als dit door bol.com zelf aangemeld is.
Het advies van de medewerkster was om als het pakketje was gearriveerd , dit terug te sturen, zodat de rekening zou vervallen. Ik heb haar nogmaals duidelijk proberen te maken dat het jullie fouten waren en dat jullie dit moesten rechtzetten. Dit ging volgens haar niet, omdat het al in het systeem zat. Tijdens het gesprek viel ze mij diverse malen in de rede, ging tegen mij te keer en zei dat ik niet goed luisterde. Uiteindelijk heeft zij het het gesprek verbroken.

Als ik GEEN grote mond krijg van één van jullie medewerksters omdat zij niet begrijpt dat ik iets bestel om het vervolgens weer te moeten retourneren.

Als ik te maken krijg met een medewerkster die even contact opneemt met de achterban, hoe je een onterechte factuur van 10 eurocent kunt laten vervallen.

Als bol.com niet de fout afschuift op PostNL

Als iemand niet zomaar de verbinding verbreekt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.de Wit - Sinke