Klacht: Onbeschofte medewerker

op 30 april 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een medewerker die met mij tekeer ging aan de telefoon hij was zo onbeschoft tegen mij dat het water mij in de ogen stond hij heeft zelfs in mij oor opgehangen ik wil niet alles opschrijven maar wil iemand spreken om mijn verhaal te doen

Gewenste Oplossing:

Nu in iedergeval niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

3 maanden geleden - Beste heer Hall, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zo'n ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Om u hier correct bij te helpen ontvang ik graag in een privébericht uw klantnummer. In afwachting van uw reactie. Hartelijke groet, Hannah Eneco Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 27 mei 2021 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Hall,

Op 3 mei 2021 heb ik u gevraagd om mij in een privébericht uw klantnummer te sturen. Helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen.

Ik sluit het dossier omdat ik zonder identificatiecheck uw klacht niet kan behandelen. Natuurlijk behandel ik uw verzoek als u later contact opneemt.

Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Hannah
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]