Klacht: onbeschofte mail

op 23 augustus 2017 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

Dear Margo Grootendorst
You have a new message from AliExpress supplier Follie Liu.
Follie Liu: For a client like you, please don’t buy anything in my store at the moment. You see the chat record. Do I send you the picture?,! You never send pictures, I can only send random things, you garbage like this, …. you

Dit is een reactie na mijn feedback dat ik teleurgesteld was na het ontvangen van mijn bestelling. Ik dacht dat ik een diamond painting van een eigen foto kon bestellen. Ik had begrepen dat je eerst een bestelling moest doen en later je foto op kon sturen. Maar ik hoorde maar niks en kreeg ineens een willekeurig plaatje. Het scheldwoord waar het bericht mee eindigde mocht niet geplaatst worden en heb dat vervangen door 4 puntjes. Iedereen kan wel raden wat daar gestaan kan hebben neem ik aan.

Op zijn minst is een excuus op zijn plaats en door dit gebeuren zou ik mijn geld terug willen hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alie-expres

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alie-expres nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gwyncait