Klacht: onbeschofte condicteur

op 23 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij hebben kaartjes voordelig reizen. Ik ga nooit met de trein dus spannend om te gaan. We zijn om 7 uur op station gaan tichting Amsterdam stappen in en gaan zitten. Nu komt de conducteur langs voor het kaartje en blijken we 1e klassen te zitten. Wij schrikken en weten dat we 2e klas moeten zitten. Nou die conducteur begint te preken dat we het wel wisten dat we beter moesten kijken ik geloof jullie niet. Wij zitten stijf in onze stoel helemaal nergens van bewust.
We bieden ons excuus aan en zeggen dat we het niet wisten. Ja geloof jullie niet en kan jullie een boeten geven van 50 euro pp
We staan op en gaan richting 2e klas. Als we door de deur lopen roept hij nog. Ja kan jullie bekeuren en geloof jullie niet. WTF.
hij heeft gelijk maar val niet zo uit als 2 mensen en gezellig dagje uit gaan.
Dit is mijn ervaring met de trein. Hoop dat er ook vriendelijke mensen hier werken.

Beetje klantvriendelijk zou wel fijn zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 26 juli 2016 om 11:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ikeason