Klacht: onbeschofte condicteur

op 23 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben kaartjes voordelig reizen. Ik ga nooit met de trein dus spannend om te gaan. We zijn om 7 uur op station gaan tichting Amsterdam stappen in en gaan zitten. Nu komt de conducteur langs voor het kaartje en blijken we 1e klassen te zitten. Wij schrikken en weten dat we 2e klas moeten zitten. Nou die conducteur begint te preken dat we het wel wisten dat we beter moesten kijken ik geloof jullie niet. Wij zitten stijf in onze stoel helemaal nergens van bewust.
We bieden ons excuus aan en zeggen dat we het niet wisten. Ja geloof jullie niet en kan jullie een boeten geven van 50 euro pp
We staan op en gaan richting 2e klas. Als we door de deur lopen roept hij nog. Ja kan jullie bekeuren en geloof jullie niet. WTF.
hij heeft gelijk maar val niet zo uit als 2 mensen en gezellig dagje uit gaan.
Dit is mijn ervaring met de trein. Hoop dat er ook vriendelijke mensen hier werken.

Gewenste Oplossing:

Beetje klantvriendelijk zou wel fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 26 juli 2016 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ikeason