Klacht: Onbeschofte chauffeur

op 07 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 14:40 uur vandaag (07-07-2017) pakketje bij ons bezorgd. Allereerst heel onbeschoft aangebeld. Maar blijven bellen tot ik open deed. Eenmaal toen ik open deed stond de chauffeur met een handje grint (uit onze tuin) voor de deur. Hij zei niks, gooide het grint weer in de tuin, en liep sloffend naar de auto.
Vervolgens het pakketje binnen gezet, gaf dat apparaat waar je je handtekening moet invullen , en zwaaide met de pen zonder iets te zeggen. Zei nog erg chagrijnig: wat is je naam? En liep zo weg.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de medewerkers van dit bedrijf hun klanten vriendelijk helpen. Met Post NL heb ik dit nog nooit gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 juli 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze welgemeende excuses voor deze toch wel zeer vervelende situatie. Ik heb uw klacht doorgezet naar ons aflevercenter in Utrecht met referentie 1-64177456302.

Zij zullen dit voorval gaan onderzoeken en zullen u zo spoedig mogelijk contacteren met feedback.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht, dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door C. Verbeek