Klacht: Onbeschofte chauffeur

op 06 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste heer/mevrouw,

Er was een vandaag donderdag 6-7-2017 om 13.50uur Beethovenlaan te Doorwerth een chauffeur uitsterst onbeschoft tegen ons. We hadden de auto langs de weg gezet met de knipperlichten aan omdat mijn zoontje een plas moest doen. Ik had hem in de auto gezet, kwam hij aanscheuren en begon meteen met een grote mond. Dat wij moesten doorrijden en moesten opschieten. Wij zeggen dat we de knipperlichten aanhebben en dat we even moesten stoppen. Hij werd boos en brutaal dat wij moesten doorrijden en niet moeten stoppen. Maar we stonden daar niet zomaar. Ik vind dat echt niet kunnen! Het was een nederlandse jongen met een bamboo zonnenbril.
Nummerplaat: VX67Z

Dat meneer wordt aangesproken en dat moet weten dat hij een klantvriendelijke baan heeft en zich dan ook zo moet gedragen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 juli 2017 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor deze zeer vervelende situatie. Ik heb uw klacht doorgezet naar het Center waar deze chauffeur rijdt met referentie nummer 1-64043162779. Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en de chauffeur hierover aanspreken.

U zult zo spoedig mogelijk door het center gecontacteerd worden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Estefania