Klacht: Onbeschofte bezorger

op 12 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag zou er een wasmachine bezorgd worden, wij hebben extra betaald voor het afvoeren van de oude en het plaatsen van de nieuwe machine op de eerste verdieping.
De bezorger kwam aan en bekeek de trap ( een gewone 13 tree trap zoals in iedere rijtjes huis staat ) en zei dat gaan wij niet doen. Mijn vrouw vroeg hem goh dit is een normale trap waarom kan dit niet, het enige wat hij nog zei dit gaan wij niet doen.. Mijn vrouw zei toen dat ze naar de Mediamarkt ging bellen waarop hij haar toesnauwde ” daar heb ik niks mee te maken ”
en ging zijn baas bellen.Ondertussen had mijn vrouw de Mediamarkt aan de lijn die haar vertelde dat voor deze service via post NL [email protected] betaald was en de bezorger de wasmachine gewoon diende te plaatsen op de eerste verdieping, de bezorger had zijn baas aan de lijn en hij had het over dat wijf wil de machine over deze trap naar boven hebben. mijn vrouw heeft de wasmachine niet geaccepteerd en en deze mee teruggestuurd met de bezorger.

Kortom een zeer onbeschofte bezorger

Z.s.m. ons reeds betaalde geld terug

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob van Gils