Klacht: onbereikbare klantenservice/pakket niet bezorgd

op 10 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Meerdere keren klantenservice geprobeerd te bellen omdat volgens de online trackingeggevens het pakket al bij mij bezorgd zou zijn, wat helemaal niet het geval is. Verschillende dagen tot een half uur in de wachtrij gehangen en het steeds op moeten geven (50 cent per gesprek) zonder iemand aan de lijn te hebben gekregen. Uiteindelijk lukte het, toen kreeg ik een medewerker aan de telefoon die zei dat het pakket terug was gestuurd naar de afzender. Dit terwijl het pakje nooit bij mij is aangeboden. Er lag ook geen briefje in de bus dat het was aangeboden en er was geen mail gestuurd. De klantenservice dame zei dat ik contact op moest nemen met VIDA XL, wat de afzender zou zijn, echter ik had bij Groupon iets besteld en geen enkele gegevens van VIDA XL. Ze was uitermate onbeschoft, wilde niets voor mij uitzoeken, zoals wanneer het dan bij ons aangeboden zou zijn en verbrak zelfs de verbinding. WAARDELOOS BEDRIJF! Niet mee verzenden! DHL is iets duurder maar werkt perfect.

Als er een goed bereikbare klantenservice zou zijn die zijn naam eer aandoet zou het al een stuk verbeteren. En als mijn pakket gewoon bezorgd zou zijn zou ook fijn zijn. Dat is immers hun taak.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 juni 2017 om 11:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hedy van erp