Klacht: Onbereikbaarheid Mijn Budget Energie

op 15 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 18 mei 2020 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Frits41,

Dat is niet de bedoeling! Ik kan helaas niet bekijken waarom uw niet kunt inloggen. Weet u zeker dat u gebruik maakt van de correcte inloggegevens?

Als u niet kunt inloggen dan kunt ook altijd nieuwe inloggegevens aanmaken door op 'wachtwoord vergeten' te klikken. Ik heb u in ieder geval per e-mail een link toegestuurd waarmee u direct kunt inloggen.

Mocht er later problemen ontstaan bij het inloggen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Frits41