Klacht: onbereikbaar voor nieuwe klanten

op 15 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik heb vandaag meerdere keren en op verschillende tijden geprobeerd te bellen naar Nuon omdat ik klant wilde worden! Helaas. ik heb steeds een kwartier in de wacht gezeten en heb het maar opgegeven!!! Toen wilde ik het per email of contactformulier proberen. Email slecht te vinden, staat vast ergens maar zie hem niet. Contactformulier? niet te vinden en op de site staat date en email gemiddeld binnen 6 dagen wordt beantwoord. dat is toch veel te lang? daarescht ik echt niet op!
Slechte zaak!

spreken van een medewerker

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Zwart, Bedankt voor het melden van uw bezwaar. Wij bieden onze excuses aan voor de lange wachttijden. Door de aanhoudende drukte zijn de wachttijden inderdaad langer. In de toekomst doen we ons best om u sneller van dienst te zijn. We zorgen ervoor dat u morgen wordt gebeld door een medewerker van de juiste afdeling om dit in orde te maken. Ik hoop dat wij u kunnen bereiken. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Tyas Nuon Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 27 januari 2014 om 14:55 geantwoord

Beste Marianzwart,

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek hebben wij uw klacht besproken en zijn wij tot een oplossing gekomen. (Namens Nuon bied ik u verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak).
Joeri
Nuon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marianzwart