Klacht: Onbereikbaar

op 30 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vanaf maart van dit jaar al geprobeerd abonnement op te zeggen. Dat kan door een account te openen in Mijn Basic Fit. Vanwege de wijziging in emailadres kan ik hier op niet inloggen. Contact via mijn nieuwe emailadres blijkt onmogelijk.

Als het abonnement beëindigd is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juni 2020 om 08:19 geantwoord

Beste Robert,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Je kunt bij ons op verschillende manieren opzeggen. Bijvoorbeeld per e-mail, Live Chat, My Basic-Fit of via onze Social Media kanalen. Ik zie dat er tot heden geen opzegging is verwerkt, dit heb ik daarom ook direct voor je verwerkt. Je ontvang hier binnen enkele minuten een bevestiging van per mail, kijk ook voor de zekerheid in je spambox. Wat betreft kaartnummer 101219884, wil ik je vriendelijk verzoeken om de accounthouder zelf contact met ons op te laten nemen. In verband met de privacywet mogen wij geen wijzigingen brengen in het lidmaatschap.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]