Klacht: Onbereikbaar

Sandra Bozko op 07 december 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer per mail en telefoon contact te leggen over de eindafrekening met dubbele boete een van de overstap en de andere boete is van de oude overstap die ik ook moet terug betalen.

Gewenste Oplossing:

Iemand te kunnen spreken over uitleg eindafrekening en een betalingsregeling voor dit hoge bedrag.

Groet Sandra

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 07 december 2021 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Inmiddels heeft u een medewerker gesproken en heeft u uitleg gekregen over de eindnota. Ook hebben wij een extra ruime betalingsregeling doorgevoerd voor u. Fijn dat we u hiermee konden helpen!

Informeert u bij uw nieuwe leverancier of zij de boete willen vergoeden?

Bedankt voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Bozko