Klacht: Onbeleefdheid

op 29 november 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta in mijn winkel een klant te helpen (29 november 2016 Koningsstraat 17 te Alkmaar ).
Komt er een bezorger die waarschijnlijk iets voor buren wil afgeven.
Dit gebeurd vaker namelijk.
Deze bezorger boert zo door mijn gesprek heen, die ik met mijn klant voer.
Ik zeg netjes dat ik nog even met mijn klant in gesprek ben en dat het niet lang meer duurt.

Hierop is deze bezorger kennelijk beledigd en loopt zonder verder iets te zeggen de winkel uit.

Dit alles kwam op mij nogal onbeleefd over, eerlijk gezegd.

Vriendelijke groet, Lars Dekker

Gewenste Oplossing:

Als mensen het ondanks ze het druk hebben het fatsoen kunnen opbrengen een paar seconden op hun beurt te wachten.
Moet een ander ook....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 30 november 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Dekker