Klacht: Onbeleefde monteur

[email protected] op 01 juli 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Goedemiddag,
Wij hadden voor 1juli om 14.00 uur een afspraak staan om de Toon te instaleren om 9.oo op 1 juli werd ik gebeld door de monteur of hij ook eerder kon komen ik vroeg hem hoe laat dat dan zou worden maar dat wist hij niet precies in ieder geval voor 12 uur ik zei dat ik nog een andere afspraak had staan en dat het mij eigenlijk niet uitkwam waarop de monteur wat mompelde en zei dus ik kan niet eerder en ook niet later ik antwoorde 14.00 staat de afspraak dan ben ik thuis waarop de het gesprek door de monteur gelijk werd afgebroken ik dacht nou dat begint lekker zo en mijnheer heeft zeker geen manieren .
Hopende dat er iets met mijn klacht gedaan word teken ik
Joke van der Kroeg

De monteur kwam netjes op tijd ik vertelde hem dat ik het gesprek van die ochtend niet netjes vond afgehandeld waarop mijnheer begon te schelden en zei dat ik hem beledigd had waarop hij mij volkomen ging negeren en zei dat hij het verder met mijn man zou afhandelen wat een manieren zeg.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

2 jaren geleden - Beste mevrouw Van der Kroeg, Jeetje wat een vervelend verhaal, daar schrik ik van. Dit is ook zeker niet de manier waarop de monteur met klanten hoort om te gaan. Excuses hiervoor. Kunt u middels extra informatie uw klantnummer doorgeven? Dan kunnen we hier verdere actie op ondernemen en de monteur hier op aanspreken. Met vriendelijke groet, Whitney Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - goedemorgen, het klantnummer is 11341812 mvgr Joke van der Kroeg

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 03 juli 2020 om 12:43 geantwoord

Beste mevrouw Van der Kroeg,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw klantnummer door te geven. Ik maak een melding van uw verhaal bij mijn collega's van het installatiebedrijf zodat ze de monteur hier op kunnen aanspreken. Nogmaals excuses dat het zo gelopen is.

Ik wens u een fijn weekend toe.

Whitney
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]