Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Wij hadden voor 1juli om 14.00 uur een afspraak staan om de Toon te instaleren om 9.oo op 1 juli werd ik gebeld door de monteur of hij ook eerder kon komen ik vroeg hem hoe laat dat dan zou worden maar dat wist hij niet precies in ieder geval voor 12 uur ik zei dat ik nog een andere afspraak had staan en dat het mij eigenlijk niet uitkwam waarop de monteur wat mompelde en zei dus ik kan niet eerder en ook niet later ik antwoorde 14.00 staat de afspraak dan ben ik thuis waarop de het gesprek door de monteur gelijk werd afgebroken ik dacht nou dat begint lekker zo en mijnheer heeft zeker geen manieren .
Hopende dat er iets met mijn klacht gedaan word teken ik
Joke van der Kroeg
Gewenste Oplossing:
De monteur kwam netjes op tijd ik vertelde hem dat ik het gesprek van die ochtend niet netjes vond afgehandeld waarop mijnheer begon te schelden en zei dat ik hem beledigd had waarop hij mij volkomen ging negeren en zei dat hij het verder met mijn man zou afhandelen wat een manieren zeg.
