Klacht: Onbehoorlijk aangesproken, lang wachten voor niks.

op 08 augustus 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

De ANWB heeft na schade de auto weggehaald, maar verder niks geregeld voor vervangend vervoer. Dit na ellenlang bellen en vragen stellen. Geen normale informatie steeds een ander persoon aan de lijn. De ANWB zei dat er verkeerde brandstof getankt was waardoor de auto het begeven had en wilde ons daarom niet meer verder helpen. Ook hier zijn extra kosten voor gemaakt om na te laten kijken. Dit was niet het geval! Omdat het weekend was kon de auto niet naar de garage, maar ook op maandag duurde het lang voordat er iemand actie ondernam en zonder toestemming van ANWB konden wij zelf niks regelen. 2e keer weer problemen met de auto vanwege hetzelfde onderdeel stelde de ANWB het volgende voor en ik quote: Als je een leenauto wil moet je de auto naar de sloop brengen eerder geen vervangend vervoer. En geen vervangend verblijf geregeld terwijl ik met mijn dochter van tien (huilend) 2 dagen moest wachten tot het onderdeel binnen was om de auto te maken. Zodat we verder konden rijden richting huis.

Ik wil graag een excuusbrief van de ANWB en ik wil graag een vergoeding. Ik wens dit nooit meer mee te maken!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adriano1