Klacht: Onbegrijpelijk

op 29 september 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hallo het is voor mij totaal niet te begrijpen waarom kpn deze service aanbieden doet zodat ik mijn toestel zou kunnen volgen in reparatie proces. Nou niks is minder waar dan dat,mijn toestel volgen nou ik kan eerder zeggen ik ben het kwijt..Op 8 sept,j/l lever ik mijn 4 mnd oud toestel in ter reparatie dan volg ik mijn toestel op 9 sept wordt het verstuurd op 10 sept is het aan gekomen op 11 sept gaat het naar de reparatie afdeling op 12 sept word mijn toestel onderzocht op 13 sept ook nog in onderzoek.En dan blijft het stil heel stil zelfs het is vandaag 28 sept en dat zijn 15 dagen dat ik niks meer vernomen heb of kan vernemen van mijn toestel.Kennelijk heeft men er larie aan wat dit oproept bij klant. maar waar is mijn toestel nu en wanneer kan ik terug verwachten ?

Moet ik u dat uitleggen,dat is iets dat u zou moeten weten .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.Jetten