Klacht: omruiling defect product

op 09 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

31/1 levering wasmachine ( ivm drukte langere levertijd)

4/2 constatering van een defect

5/2 hierover contact: toezegging ophalen 6/2, nieuwe wordt dag na ophalen geleverd

5/2 ophalen wordt toch 7/2, ‘ bel me als er is opgehaald, zorgen we voor een nieuwe op 8/2

7/2 gebeld nadat is opgehaald. ‘wie heeft levering 8/2 toegezegd, nog onduidelijk wanneer er geleverd wordt maar wordt uiterlijk vrijdag.

8/2 gebeld . ‘wie heeft u levering vrijdag toegezegd, is nog onduidelijk, retourzending is nog niet terug gemeld. ik kan verder niet voor u doen.

9/2 gebeld. retourzending is nog niet terug gemeld. ik kan verder niets voor u doen.

Onbegrijpelijk dat een nieuwe machine vlgs de site binnen 1 – 3 dgn geleverd kan worden maar bij een defect het anderhalve week duurt voordat het nieuwe product wordt geleverd.
Daarnaast totaal gebrek aan empathie, houding van “dan duurt het maar langer”en oneindig de procedure herhalen

heb de order ondertussen geannuleerd.
Servicegerichtheid is ver te zoeken.procedures hebben hogere prioriteit dan klanttevredenheid

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j de beer