Klacht: Omruilen product word telkens verzet

op 22 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een wasmachine besteld bij de mediamarkt + extra service zodat deze goed geinstalleerd zou worden, echter is dit niet goed gedaan. Ik wist het eerst niet, mijn wasmachine die trilde zo erg dat ie voorover was gevallen en het waterslangetje was losgebroken en de trommel wss los is gekomen. Ik dacht dat dit een fout was van de wasmachine zelf, maar dat was dus niet zo. De service van het installeren van de wasmachine is niet goed gedaan, ze hebben de transport boutjes eraan gelaten. Nu werd mij beloofd afgelopen vrijdag op zn vroegst de wasmachine om te kunnen ruilen.. dit is niet gebeurt en werd als miscommunicatie gezien, toen werd er telefonisch beloofd aan mij dat de wasmachine vandaag zou worden omgeruild. Nu is ie alleen opgehaald en mag ik nog wachten tot morgen of misschien wel langer tot ik mijn wasmachine krijg. Ik ben hier echt helemaal niet blij mee en zit nu al langer als een week zonder wasmachine met 2 kinderen en kan geen wasjes draaien!! Fijne service!!!

Dat ik vandaag nog mijn wasmachine krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vishalb